Diskuze
Drásal 2010 reagovat
Napsal anonym dne 09.08.2010 v 16:14:29
polib reagovat
polib mi sam si blbej a žadná tě nechce říkal mi to dominik
Napsal katka dne 12.08.2010 v 21:26:30 (Poslat autorovi e-mail)
Délka trasy Drásal reagovat
Já naměřil 116 a v loni 118 to je v normě.
Napsal Češek - Zub dne 30.07.2010 v 22:28:04
Délka reagovat
Můžete někdo napsat prosím přesnou délku dlouhé trati? Vymazal se mi kompík v cíli a mám tucha, že to bylo víc, než 115 km... Díky.
Napsal Pavel dne 19.07.2010 v 15:11:39
Delku trati ma kazdej trochu jinou ... podle toho, jak moc objizdis kaluze, stromy, sutry a jestli nemas podhustene pneumatiky, nebo jestli i s dobre nahustenyma pneumatikama nejezdis terenem, do ktereho by ses boril a tim rovnez zmensoval prumer -> obvod sveho kola. Nebo si trat nevychutnavas az tak, ze bys schvalne prejizdel vsechny balvany v ceste, cimz bys najizdel na kazdem balvanu treba 10 cm navic oproti "hladke" stope ... :-D
No a zasadni vec je ta, ze neni jasne, jakou metodou je delka trati merena. Jestli je merena projetim na kole "beznou stopou" s kalibrovanym tachometrem nebo kartograficky, ci s pomoci satelitni navigace. Kartograficky a s navigaci totiz dojde ke zmenseni vysledne delky tim, ze pri jizde do / z kopce, kdy jedes po sikme prepone pravouhleho trojuhelniku je merena podstavova odvesna jako vysledek svisleho promitani do plochy ... :-)
Ja myslim, ze delku trati proste jednou davno obr Drasal odkrokoval a od te doby je delka trati po nalezitem prepoctu delky jeho kroku brana za platnou v rozmezi 115 - 120 km ... :-D
Napsal Ales dne 21.07.2010 v 09:47:51
Myslím si, že + - půl stupně celsia jsi se trefil:-)))))))))
A co studuješ za školu? Podle mě cizí jazyky, já ti nerozuměl ani slovo:-))
Napsal aleš dne 28.07.2010 v 15:57:19 (Poslat autorovi e-mail)
FOTO - nad Chvalcovem reagovat
Nevite, kdo fotil na dlouhe trati pri prujezdu kolem potoka nad Chvalcovem (nad Bystrici p.H.) asi nejakej 20.km? Konkretne to bylo pri preskoku / prejezdu pricne brazdy v trati.
Napsal Ales dne 17.07.2010 v 22:27:08 (Poslat autorovi e-mail)
Napsal anonym dne 07.08.2010 v 09:35:32
proc reagovat
proc se tento rok jeli dětský závody kdesi na malé trati na kolečka a ne do zadu zámecké zahrady kde se to jezdilo kazdej rok
Napsal dominik smykal dne 07.08.2010 v 09:35:23
Výsledky + zranění reagovat
Ahoj, zajímalo by mě, zda někde existují výsledky kompletní v pdf? Na webu Kolopro se výsledky zobrazují jen jako výsledek dotazu z databáze a navíc po stránkách (ne komplet).
Taky by mě zajímalo, jak dopadl ten závodník, co se rozsekal na prvním sjezdu u krátké trati? Volal jsem k němu sanitku z Rusavy...
Napsal Jirka dne 12.07.2010 v 10:10:54
Výsledky ke stažení v pdf jsou na stránkách sportsoftu i s mezičasy.
Napsal Veronika Bláhová dne 14.07.2010 v 14:59:02
Porovnání reagovat
Má někdo zkušenost z Drásala i Kopřivnického drtiče a dokázal by porovnat náročnost trasy? Nic jiného porovnávat asi nelze, poněvadž Drtič je nezávodní maratón a je to více na pohodu a právě proto jej jezdím. Má podstatně vyšší kopce, ale výška není vše... Rád bych zkusil v budoucnu i Drásala, tak ať vím, na co se připravit ...
Napsal -MicK- dne 11.07.2010 v 01:48:14 (Poslat autorovi e-mail)
Drásal versus Drtič reagovat
Drtiče jsem jela jen dvakrát, pokaždé stejnou variantu přes Lysou. Drásal je lehčí, menší kopce, rychlý sjezdy (až na pár míst), hodně často po asfaltu - zatím jsem nepoznala další bikový maraton, kde by bylo tolik asfaltu. Ale i tak je to pěkný závod. A ke konci jsem se na silnici vyloženě těšila, na štěrku mě brněly chodidla. Ale pokud jezdíš Drtiče s kamarády na pohodu s přestávkami na oběd tak bude Drásal bolestivější. :-)
Napsal Katka dne 11.07.2010 v 15:09:03
Amatérské foto Drásal 2010 reagovat
kdo má zájem, fota jsou k nahlédnutí na:
http://scorpx.rajce.idnes.cz/Drasal2010/
Napsal Miloš Řezanina dne 07.07.2010 v 16:34:16
Kvalita reagovat
Musím uznat, že fotky jsou hodně povedené, dobrá volba místa. Spousta fotek je lepší, než ty, co se tu nabízejí za peníze. Takže palec nahoru za to, že fotky jsou zveřejněné v koukatelné kvalitě! Díky moc za to! (I když sám tam opět nejsem, ale já jsem na tohle smolař :D
Napsal Bik dne 08.07.2010 v 18:42:55
FOTO z Drásala (i předchozí ročníky) reagovat
vše se vám zobrazí na www.fotokocian.eu
Napsal autor dne 08.07.2010 v 11:43:42 (Poslat autorovi e-mail)
foto kocian reagovat
jdi s tim někam ty tvoje fotky stojí víš za co...
Napsal Zdenda Tu dne 09.07.2010 v 18:53:49 (Poslat autorovi e-mail)
neotravuj s reklamou, komerční cvakálku bez kouska invence. -)
Napsal Pierre dne 08.07.2010 v 13:54:23
kocian reagovat
Třeba mně schází na fotkách ostrý souboj juniorů o první místo a také jsem nenašel několik známých z první stovky dlouhé tratě... :o( Je to škoda. Nevím pane Kociáne, zda to děláte na vlastní pěst, nebo si Vás organizátoři najímají, nicméně, vždy je co zlepšovat. Přeji dobré světlo a více akčních momentů :o)
Napsal Bik dne 08.07.2010 v 18:26:50
- dělám to na vlastní pěst. Nic od organizátorů nedostávám.
- první závodnici-profíci si nikdy žádné fotky nekupují, ty se dělají mimo závody.
- ostré souboje jsou většinou v cílovém prostoru a tam je hodně reklam a to vy závodnici nechcete. Pokud bych fotil pro místní plátky a měl udělat 2-3 fotky není problém. Jinak to nejde.
Napsal anonym dne 09.07.2010 v 22:09:19
Asi reaguju na prispevek nekoho primo z firmy Foto Kocian... Nenechte se odradit kecy debilku z fora, kteri sami nic nevymysli, a zmuzou se jen na to obvinovat druhe z "komerce" "neinvencnosti"...atd. Zaplat panbuh za to, ze fotite, rad dam 30 kacek za fotku, ktera mi pripomene dobry zavod...a to opravdu nejsem zadnej narcis :-) Drzte se, a fotte, urcite nejsem sam, ktery to vita!!! Michal
Napsal Biker Mikin dne 12.07.2010 v 10:19:53
Kocián reagovat
Také si rád koupím fotku na památku.Je to podle mě dobrý nápad jak si přivydělat a jsem rád za to že to někdo dělá, věřím tomu že to není žádný med někde celý den sedět a mačkat spoušť, tak se ani nedivím že se pak člověk pokouší svou práci prodat, ale co se týče kvality, určitě tam prostor na zlepšování je, jelikož třeba ze šely má přítelkyně fotila obyčejným compactem na startu s podobného místa a vyšli jí pěknější fotky než ty Vaše.Berte to prosím jako konstruktivní krytyku :)Držím palce ať se daří a dík že děláte co děláte.
Možná by to chtělo konkurenci na vás. Třeba ten co si tak stěžoval na tu komerci by to mohl zkusit když se mu to tak moc nelíbí :D
Napsal majian dne 13.07.2010 v 10:53:14 (Poslat autorovi e-mail)
Kvalita reagovat
Fotky by mely byt kvalitni, s tim musim souhlasit. Stejne tak, kdyz nekdo pise do diskuze, mel by psat alepson s minimalni kvalitou, nikoli "KRYTYKU". Berte to tez jako konstruktivni kritiku
Napsal Jan dne 14.07.2010 v 14:17:07
čeština reagovat
Myslím že můj pravopis a tato ať už je to dyskuze nebo diskuze.Nemají spolu nic společného.No příště si dám pozor :)
Napsal majian dne 14.07.2010 v 14:26:53
Tak to ma byt reagovat
....chce-li clovek dokonalost po ostatnich, mel by byt rovnez precizni :-) Stejne jako fotograf dava na trh svou kuzi fotkami, diskutujici ji dava zpusobem argumentace, projevem, a v konecne podobe i pravopisem.
Napsal anonym dne 14.07.2010 v 14:38:26
Máte pravdu.Udělal jsem pravopisnou chybu, ale to nic nemění na mém projevu, ani způsobu argumentace jak píšete a ta je na tomto fóru určitě důležitější než pravopis.Věřím že se najde hodně dysgrafiků kteří napsaly spoustu chytrých knih a hrubky z nich špatné knihy neudělaly.Důležitější než tvrdé nebo měkké i je pro mě myšlenka.....
Napsal majian dne 14.07.2010 v 15:22:01
Koeficienty tratí reagovat
Může prosím někdo poradit, kde můžu vidět koeficienty jednotlivých tratí do bodování KPŽ? Na diskuzi KPŽ mi na tento dotaz bylo odpovězeno, že to se zveřejňuje na webu závodu v sekci trati. Myšleno asi na stránce závodu na KPŽ - ovšem tam to není. jsem jediný, komu připadá ten jejich web KPŽ je čímdál míň přehledný? Zlatý Drásal, že má svůj vlastní web zde! Ale kde najdu ty koeficienty?
Napsal Aleš dne 07.07.2010 v 09:14:48
Výsledky reagovat
Dobrý den pochvala za org. Drásala 2010
jsou někde k dispozici výsledky starších ročníků ??
dík za info
Napsal Michal Škaroupka dne 06.07.2010 v 19:40:24 (Poslat autorovi e-mail)
Zdravím, neoficiální výsledky 2007-2009 jsou na
http://roglo.aspone.cz/PIN.aspx
Napsal Roman dne 07.07.2010 v 08:07:43 (Poslat autorovi e-mail)
Dobrý den, výsledky z předchozích ročníků najdete v rubrice Výsledky
Napsal Barot dne 06.07.2010 v 23:12:42
Odkazy na fotky z dlouhého drásala reagovat
Zdravím, mužete tu dát odkazy na fotky z dlouhého drásala? Nebo prosím napište kde hledat. Díky
Napsal Tomson dne 06.07.2010 v 13:11:42 (Poslat autorovi e-mail)
Dobrý den, veškeré fotografie jak z krátkého drásala tak z dlouhého drásala najdete zde :http://www.fotokocian.eu/index.php?p=6&id=18
Napsal Barot dne 06.07.2010 v 23:09:45
Dobrý den,fotky najdete na adrese: http://www.fotokocian.eu/index.php?p=6&id=18
Napsal Barot dne 06.07.2010 v 14:50:04
Kvalita reagovat
Byl jsem letos na Drásalu poprvé a musím pochválit. Organizačně velmi dobré. Taky atmosféra v zámecké zahradě parádní. Jen by mohli konečně vymyslet mtb kola, co nejdou píchnout, páč jsem do cíle skoro hodinu šel/běžel pěšky s úplně holým ráfkem a pláštěm v ruce... Ale ten závod jsem prostě chtěl dokončit, příště to snad dopadne líp. A bylo nás tam hodně - prodej duší okolo trati by měl velký odbyt. :-)
Napsal Aleš dne 06.07.2010 v 03:18:13
Bez náhradní duše a lepení nevyjíždím ani v neděli na výlet natož na závod.Chybami se člověk učí.
Napsal jirka dne 06.07.2010 v 08:18:10
Opravdu si to myslíš? Já si zas myslím, že velká většina si vozí náhradní duši. Já třeba na závod jako je Drásal vozím dvě a pro jistotu mám ještě lepení. Bez náhradní duše jet dlouhý maraton je holý nerozum : - ))
Napsal Jiří dne 06.07.2010 v 08:08:06
Duši jsem zapomněl doma a lepení jsem měl, ale bylo houby platné.
Napsal Aleš dne 06.07.2010 v 09:50:44
musis si pri volbe vysledku k zobrazeni zatrhnout "zobrazit mezicasy"
Napsal Ales dne 21.07.2010 v 09:54:08
mezicasy reagovat
taky by se na ne rad podival
Napsal milos dne 06.07.2010 v 06:29:13 (Poslat autorovi e-mail)
Auta mezi Hadovnou a Ráztokou reagovat
Perfektní organizace s jedinou kaňkou: osobní auta, projíždějící po cyklostezce Hadovna-Ráztoka a ohrožující závodníky na úseku U Dubu. Vždycky jsem věřil, že tam můžou jen auta s povolenkou, ale teď tam jezdí každý, kdo tu "zkratku" zná. Možná by příště mohli pořadatelé poprosit na Rusavě nebo ve Fryštáku o jednoho policajta, který by si tam stoupnul. Nudit se zcela jistě nebude!
Napsal Jursa dne 05.07.2010 v 00:14:22
Sjezd do hadovny od dubu přináší zajímavé situace. reagovat
Vloni jsem vyjížděl z Hadovny na vrchol " U dubu" a v protisměru letěl cyklista rychlostí cca 50 km/hod od Dubu .Na tom není nic zajimavého, kdyby ho nepředjíždělo auto!!!! Naštěstí je příkopa dost široká, tak jsem se v ní mohl pohodlně uvelebit, protože auto bralo levým kolem štěrk na mojí straně , tedy v protisměru.Takže dejte pozor, není tam zákaz vjezdu.
Napsal chemba dne 13.07.2010 v 16:33:16 (Poslat autorovi e-mail)
Auta reagovat
Je tam zákaz vjezdu motorových vozidel, ale to asi nestačí. Příště určitě oslovíme Fryšták, aby nám pomohli chránit.
Napsal Ondra dne 05.07.2010 v 07:40:36
Značky zákaz vjezdu už tam nejsou, jsou pryč! Auta tam jezdí normálně a pokud tam nemají co dělat, tak by to měla ohlídat policie z Fryštáku.
Napsal Pavel dne 05.07.2010 v 09:13:49
jo, jezdím tamtudy často a poslední dobou je to samé auto. přemýšlel jsem, kdo to má na starosti, pokud víte, dejte vědět, zahrneme je urgencema!!!
Napsal Radim dne 05.07.2010 v 22:43:59
Auta Hadovna reagovat
Včera mně odchytila hlídka policie, že už se stmívá a kde že mám světla. Ukázal jsem účinnou lítost (myslel jsem to upřimně, nesmějte se!) a odlákal jsem jejich pozornost dotazem, co v případě Hadovny dělat. Ten úsek tedy spadá do pravomoci okrsku Fryšták, pokud jim tam KDOKOLI zatelefonuje, nebo zašle mejla, budou mít povinnost to prošetřit a občas tam nějakého výběrčího pokut poslat. Chlapci byli vstřícní a radili vytočit 158, popsat nešvar a požádat o spojení s Fryštákem. Tím se to dostane do monitorovacího záznamu a nespadne to prý pod stůl. Chtělo by to těch telefonátů víc, kdo se připojíte?
Napsal jursa dne 06.07.2010 v 13:01:04 (Poslat autorovi e-mail)
Hadovna reagovat
Měli bychom to chlapi řešit. Dřív, než se něco stane. Už jsem tam potkal namachrovance, co si v Bavoráku hrál na rally a od Přílep letěl tak kilo... představa, že dolů jede na silničce cyklista přes 70 km/h... A co se závor týče, to ještě nikdo nikdy neviděl ty s dírou pro cyklisty?
Napsal Bik dne 09.07.2010 v 17:46:12
Souhlasím že to je potřeba řešit-ale:
1)žádný zákaz vjezdu tam momentálně není, tak se nedívejme na ty,co tama jedou jako kriminálníky. Pokud pojedu z fryštáku na rusavu,pojedu tama asi taky. je to 10 minut a dejme tomu pul litru nafty.
2) jet dolů 70kou na silničce je podle mě nebezpečnější než kilem autem.
Napsal radek dne 12.07.2010 v 09:23:44
Smutné je, že po loňské Rusavské 50 to některá auta z Rusavy točila přímo touhle cestou k Hadovně. Což o to, ostatní cesty byly ucpané, ale když si sami cyklisté takto serou pod kola, co chtít po ostatních.
Napsal Radim dne 06.07.2010 v 21:55:32
No jo, zapíšeš si číslo, nebo ho vyfotíš a zavoláš policii? A co pak? To chce řešit systémově - proč tam už není značka? Je tam z obou stran závora - proč není stažená?
Napsal Radim dne 06.07.2010 v 14:10:28
Ahoj, minimálně od Rusavy je značka zákaz vjezdu přestříkaná barvou (sprejem). To pak jsou policajti bohužel krátcí, je to asfalt, takže to není lesní cesta, na kterou se nemůže. Ty auta mě tam také pěkně s**ou. Vozí si zadky v autě a ještě se jim to nechce ani objet přes Holešov :-(.
Napsal Kamil dne 08.07.2010 v 20:27:53
Auta Hadovna reagovat
To právě naznačovali ti policajti-lidi musí křičet a policie bude jednat. Zatím všichni jenom nadávají u piva, ale nikdo nezvedne telefon a neozve se nahlas. Já zítra do Fryštáku zavolám. Budu rád, když tam pozítří zavolá někdo další...
Napsal Jursa dne 06.07.2010 v 22:36:15
Auta přes hadovnu reagovat
Zdravím všechny musím reagovat na to že se divíte že jezdí auta přes hadovnu,byl jsem se tam podívat a našel jsem značku se zákazem vjezdu jen ze strany od Rusavy a to ještě notně poničenou.Podle mě když není někde zákaz vjezdu tak tam můžu jet!Já tama nejezdím autem vůbec na kole jen občas.Jak se dočítám v ostatních reakcích tak by se měla postarat policie a lesy aby se tam nejezdilo autama,pořadatel vše nahlasil a nebyl to první rok co jsou tam problémy s neukázněnýma řidičama.Já si pamatuju že ty závory byly zavřené.
Napsal Gargulák dne 07.07.2010 v 16:22:36
Galasovka reagovat
Závory se přestaly zavírat z důvodu velkého cyklistického provozu, aby se hlavně o závoru nad Hadovnou nikdo nerozbil. Dalším problémem je když se závora zamkne dobráci tam strčí sirky a pak nejde otevřít. Značky byly měněny několikrát, ale nejpozději do týdne jsou přestříkány. Jinak je to účelová komunikace nezamnačená v autoatlasech a tak se tam jet nesmí. Provoz je tam poslední dobou neúnosný hlavně o víkendech.
Napsal anonym dne 08.07.2010 v 21:25:12
Velmi dobrý závod. reagovat
Gratuluji vám pořadatelé. Skvělá trať, povrchem i značením, iniciativní občerstvovači, spolehliví regulovčíci a kvalitní zázemí po dojezdu. Není co vytknout. Zřejmě chodíte hodně do kostela, protože i to počasí bylo výborné, větřík tak akorát. Předpovídaná výheň to nebyla.
Napsal Josef dne 04.07.2010 v 21:56:44 (Poslat autorovi e-mail)
Velmi dobrý závod reagovat
přidávám se k poděkování za výbornou organizaci :-)
Napsal Zdenda TU dne 06.07.2010 v 11:26:05 (Poslat autorovi e-mail)
fotky hlavne z kratkeho reagovat
http://bradka.zonerama.com/Drasal-2010/
Napsal bradka dne 04.07.2010 v 14:55:01 (Poslat autorovi e-mail)
Parádní závod reagovat
Zdravím,parádní závod stejně jako loni, značení perfektní, až na 3 místa sem si byl naprosto jistej, že jedu po trase a i na těch sporných byla hned kousek dál značka, kdo se díval, podle mě nemohl zabloudit! díky pořadatelům, občerstvovačkám, všem co se podíleli na tom celém včerejším humbuku. Díky a za rok! P.
Napsal anonym dne 04.07.2010 v 07:29:43 (Poslat autorovi e-mail)
FOTO z dlooheho reagovat
Několik fotek z dlóhého Drásala...
http://www.koubikm.wz.cz/Report%C3%A1%C5%BEe/Sporty/MTB%20-%20Dr%C3%A1sal%202010/index.html
Napsal Jakub Machů dne 03.07.2010 v 22:15:56 (Poslat autorovi e-mail)
Napsal anonym dne 05.07.2010 v 21:09:31
Trička pro děti reagovat
To jste si udělali dnes pěknou ostudu, že jste pro nejmenší závodníky neměli trička!!! Děti se na ně moc těšili a bylo pro ně velkým zklamáním oznámení děvčat u registrace, že nejsou. Ostuda!!
Napsal Jarka dne 03.07.2010 v 21:28:35
Trička pro děti reagovat
Musíte se obrátit na info@kolopro.cz. Drásal Team jenom doporučil trasu, vše ostatní bylo v režii centrály seriálu Kolo pro život.
Napsal Ondra dne 04.07.2010 v 09:49:47
Pro trička se chodí do obchodu nebo na trh a ne na Drásala...žádná ostuda to nebyla,bylo to skvěle zorganizované a díky všem pořadatelům, těm co pomáhali a těm co fandili nebo se jakkoliv účastnily na chodu celého závodu,určitě to je velmi náročné a stojí to za ocenění!!!
Napsal Jaroslava dne 04.07.2010 v 08:32:18
Trička pro děti reagovat
Myslím si že za 100kč. by děti trička dostat měly,aspoň malou památku,bidon je fakt málo.Vydělávat na nejmenších,no nevím.
Napsal Maťa Petr dne 06.07.2010 v 16:37:59
Trička pro děti reagovat
Myslím si že za 100kč. by děti trička dostat měly,aspoň malou památku,bidon je fakt málo.Vydělávat na nejmenších,no nevím.
Napsal Maťa Petr dne 06.07.2010 v 16:37:28
fotky 2010 reagovat
Nekolik fotek z trati z okoli Frystaku
http://parta-svih.rajce.idnes.cz/Drasal_2010/
Napsal Michal dne 03.07.2010 v 21:03:08
neúčast reagovat
Závidím všem co zítra odstartujou do tohoto krásného závodu, já bohužel jsem teď bez kola :-( tak příští rok se snad na startu objevím.Hezký zážitek přeji a dobrý dojezd všem.
Napsal anonym dne 02.07.2010 v 19:56:24
neúčast reagovat
Závidím všem co zítra odstartujou do tohoto krásného závodu, já bohužel jsem teď bez kola :-( tak příští rok se snad na startu objevím.Hezký zážitek přeji a dobrý dojezd všem.
Napsal anonym dne 02.07.2010 v 19:53:13
Kam s čipem reagovat
Hola hej prosím kam umístit čip? Na vidlu, na nohu...díky.
Napsal jimi dne 02.07.2010 v 18:24:37 (Poslat autorovi e-mail)
Poraďte, z propozic jsem to moc nepochopila. Dá se ještě dnes přihlásit na dlouhou trať? Nebo dnes je možná už jen prezentace.Díky moc.
Napsal :-) dne 02.07.2010 v 14:19:37
samozřejmě se můžeš i přihlásit....
Napsal aleš dne 02.07.2010 v 15:36:44 (Poslat autorovi e-mail)
proč je Drásal Drásalem.. reagovat
Ahoj chtěla bych se zeptat,no asi to bude vadat divně,že to nevím dlouhou trať jsem už jela tak pro tu náročnost ten název chápu,ale mohl by pořadatel přiblížit..proč přesně tenhle název trochu historie by mne zajímalo, děkuji!!
Napsal Hanka dne 01.07.2010 v 23:16:19
Proč je drásal drásalem reagovat
Klepni si na internetu obr Drásal a tam se vše dočteš.
Napsal Češek dne 01.07.2010 v 23:55:07
ohradník před Pardusem reagovat
Dnes jsem projížděl část trasy. Sjíždím od Klapinova a už si pěkně chystám převody na stoupání na Pardus, ale přes cestu vede elektrický ohradník, uvnitř krávy i přesto, že tudy vede turistická značka. Má to ten magor udělané důkladně. Nedá se to široko-daleko pořádně objet ani obejít, přitom kdyby ohradil metr širokou cestu, o nic by nepřišel - moc trávy na ní stejně neroste...
Napsal Toni dne 01.07.2010 v 22:53:11
Taky jsem tam jel v úterý ráno a ohradník byl vlevo i vpravo, ale pěšinka, kde se má jet závod, byla volná.
Napsal Aleš dne 02.07.2010 v 02:26:32
ohradník pod Pardusem reagovat
Ohradník bude ráno odstraněn ale dá se i otevřít aby byl průchozí-to zařídíme.
Napsal Češek - zub dne 02.07.2010 v 11:04:47
Ohradník pčed Pardusem reagovat
Zajedu se tam podívat ale v úterý jsem tam jel a cesta neboli chodník byl normálně průjezdný,že by přestavil ohradníky?Zjednáme do závodů nápravu.Díky za důležitou informaci.
Napsal Češek Pavel -Zub dne 01.07.2010 v 22:59:04
Jel jsem v sobotu a musím potvrdit, že jsem ohradník taky podlézal.
Napsal Klasa dne 02.07.2010 v 08:06:21 (Poslat autorovi e-mail)
Registrace reagovat
Je někdo ochotný mě zaregistrovat, jsem přihlášen, ale v pátek mi to do Holešova nevýjde.Dělalo by mi to veliký problém.Jestli jo, tak mě prozvon tel. 775 312 902. Dík pepa
Napsal Pepa dne 01.07.2010 v 21:58:48 (Poslat autorovi e-mail)
Voda reagovat
Neplánují pořadatelé s ohledem na předpokládané velmi horké počasí přidání nějakého místa na doplnění vody dřív než na 27.kilometru? Pro pomalejší závodníky na krátké trase to bude horký pouštní závod, než se na 27.km vůbec dostanou...
Napsal Al dne 01.07.2010 v 07:01:55
Grapy reagovat
V minulých letech bývala v tomto počasí na Grapech, jen je nutno nahoře po stoupání trochu vydechnout, pořadatelé - počítám s Vámi!
Napsal Libor dne 01.07.2010 v 07:44:30
Souhlas! 1. občerstvovačka v tak náročném závodě až v polovině trati to je špatně! Nechápu toto rozmístění: dlouho nic a pak 3x občerstvení krátce za sebou - 27, 35 a 42 km!!!
Napsal Karel Stárek dne 01.07.2010 v 07:20:42 (Poslat autorovi e-mail)
Jak v polovině trati? Jestli myslíš krátkou trať tak ano ale dlouhá měří 115 km, a snad na začátku budeš mít bidony naplněné vlastním ionťákem?
Napsal Bob dne 01.07.2010 v 09:50:57
Nebojte se, jak znám Milana Erlicha, tak bude stát na Grapech a bude podávat vodu a pak se přesune na Pardus. Žízní neumřete.
Napsal Bob dne 01.07.2010 v 07:40:14
Milana Erlicha teda neznám, ale koho jako prvního od startu uvidím nabízet vodu, tak mu za to budu líbat ruce nohy. I když Grapy je blízko startu, rozhodně by to člověku slušně zpříjemnilo tu další cestu na ten 27.kilometr. :-)
Napsal Aleš dne 01.07.2010 v 16:05:07
Si představuju, jak tomu dotyčnému budeš líbat ruce a nohy a olizovat mu z kůže sůl :-)
Napsal anonym dne 15.08.2010 v 14:31:16
Voda reagovat
A pokud nejedeš na bednu tak ve Chvalčově jak se jede podél vody, tak po prave straně je studánka, tak si tam naber vodu - je pitná. A políbit můžeš třebo strom.
Napsal BOB dne 02.07.2010 v 13:05:51
Úschova batohu. reagovat
Nebylo by možné v sobotu někdy okolo 8.00 schovat si někde u pořadatelů batoh? Loni jsem s tím měl velké problémy a nakonec jsem ho měl u policajtů.
Napsal Josef dne 29.06.2010 v 19:57:56 (Poslat autorovi e-mail)
Úschova batohu reagovat
Na závodech KPŽ funguje "bezpečná zóna", kde je možno uschovat kolo zdarma, jestli i batoh záleží na dohodě. Pokud by to nešlo, tak na vlakovém nádraží funguje klasická úschovna na cokoliv.
Napsal Ondra dne 30.06.2010 v 07:50:57
uschova batohu reagovat
uschovny nebo skřínky??
Napsal Zdenda dne 30.06.2010 v 19:08:32 (Poslat autorovi e-mail)
Úschova batohu reagovat
Říkám-li do úschovny, míním tím do úschovny. Skříňky tam bohužel nejsou.
Napsal Ondra dne 30.06.2010 v 20:23:36
Dětský drásal reagovat
Dobrý den, rádi bychom se zúčastnili dětského drásala. Máme děti ve věku 9-11 let.Jak budou kategorie rozděleny? Také se chci zeptat zda jednotlivé kategorie dělíte na holky a kluky. Děkuji
Napsal Hanka dne 28.06.2010 v 21:57:21 (Poslat autorovi e-mail)
Závody dětí reagovat
Kategorie budou rozděleny takto: odstrkovadla, do 5 let, 6 - 7 let, 8 - 9 let, 10 - 11 let, 12 - 13 let, 14 - 16 let, vždy zlášť dívky a chlapci. Úměrně věku bude i délka trasy.
Napsal Ondra dne 29.06.2010 v 09:20:08
Podle ročníku reagovat
Kategorie jsou přece podle roku narození, ne podle věku. (Měsíc a den narození nehraje roli.)
Napsal Al dne 30.06.2010 v 05:24:35
Kategorie reagovat
Rok narození přece přímo souvisí s věkem, měsíc a den nehrají roli, důležitý je rok. Podrobné informace se dají zjistit na stránách www.kolopro.cz.
Napsal Ondra dne 30.06.2010 v 22:50:55
DVD reagovat
V loňském roce bylo vydáno DVD ze všech závodů seriálu KPŽ a letos se počítá, že by to mělo být podobné.
Napsal Ondra dne 28.06.2010 v 21:01:44
DVD reagovat
Neuvažuje se o natočení DVD ze závodu jak to bylo cca asi před šesti lety?
Napsal Bobek dne 28.06.2010 v 20:15:58
Trička reagovat
V roce 2009 startovalo asi 1350 závodníků. Letos máme dostat 1500 triček, což by mělo stačit pro všechny.
Napsal Ondra dne 28.06.2010 v 16:13:57
trička reagovat
Oblíbená otázka na trička - budou i pro ty, kteří se příhlásí až večer před závodem?:-)
Napsal r. dne 28.06.2010 v 16:04:02
Stav trati reagovat
Pozor,v sobotu ležela velká kláda ve sjezdu k Dubu, v tom kamenitém korytě na pravé straně,ať někdo do toho při najíždění trati nevletíte,je to tam nebezpečné,doufám že to lesáci odklidí!!
Napsal Martin dne 28.06.2010 v 15:37:33 (Poslat autorovi e-mail)
Napsal anonym dne 29.06.2010 v 22:49:14
Kláda na trati reagovat
O té kládě víme,ta je tam od zimy,na jaře jsem ji skulil doprotřed aby se tam dalo jet zprava i zleva,lepší je objet zleva-lesáci to těžko odklidí,oni totiž vidí ve všem problém a navíc bez zájmu o sport.Češek - Zub.
Napsal anonym dne 29.06.2010 v 22:49:01
A jej překupníček promluvil....
A řekl jim o tom někdo? Myšleno venkovnímu personálu?
Napsal brtník dne 30.06.2010 v 20:09:32
Překupníček promluvil-Brtník reagovat
Bez komentáře - asi nikdy neorganizoval závody
Napsal Češek Pavel - Zub dne 30.06.2010 v 22:06:53
Kláda reagovat
Vypadá to skoro, že začala okurková sezóna. Pořad se mluví o jedné kládě. Někde jich dávají úmyslně několik na trať, tady je jedna, která se dá navíc objet, a hned je problém. Jinak personál nemáme rozdělený na venkovní a vnitřní. Taky titulovat někoho pejorativně "překupníček" je přinejmenším trapné, spíš ubohé. Zub (jinak Pavel Češek) udělá vždy před závodem obrovský kus práce, především v době, kdy se my ostatní musíme věnovat jiným věcem. Zatím se diskuze vedla v přátelském tónu, nicméně tento příspěvek, dle mého názoru, poněkud vybočuje. Vím, že bude hůř a hlavně po závodě si někdo bude potřebovat schladit to, že třeba nedojel. Na části závodů už byla diskuze zrušena. U nás s tím nepočítáme, ale "nikdy neříkej nikdy".
Napsal Ondra dne 30.06.2010 v 20:37:57
ta kláda tam ještě pořád leží, ale dá se objet zleva.
Napsal anonym dne 28.06.2010 v 16:43:16
Sjezd k Dubu. reagovat
Kládu jsem v sobotu odvalil co nejvíce vpravo a vlevo jsem trať upravil tak, že se to dá dobře sjet.
Napsal Josef dne 28.06.2010 v 19:19:52 (Poslat autorovi e-mail)
Stav trati reagovat
Úsek Lázy - Jarcová si dovolím hodnotit asi jako nejhorší. Včera tam na mnoha místech leželo spousta klestí na cestě a bylo tam několik hodně rozbahněných úseků. Zbytek trati je bezproblémový.
Napsal Bajkr Paul a Franta z Míškovic dne 28.06.2010 v 13:11:21
Stav trati reagovat
Jestli jste to vy co jsem s vámi jel v NE z Tesáku a pod Jehelníkem jsem odbočil do Bystřice tak dík za informaci.V PO jsem trať projel po vás taky a větve jsem odházek za Hůrkou okolo studánky před Piškovou a prostříhal trať pokud to šlo,za studánkou jak se jede přes louku je tam velká mokřina ,která se nedá skoro přejet,ale dá se objet z prava lesem trať jsem trochu upravil.Za Jarcovou Gulou jak se jede mezi ploty se stahovalo dřevo a je tam vyrytá cesta od stahování do levy příkro dolů ať to někoho nezplete-chodník vede rovně-pro jistotu tam natáhneme mlíko.Kde se jede po loukách je posečená tráva a pod ní chodníky,které nejsou vidět,ale předpokládám,že to zemědělci do SO uklidí.Češek - Zub
Napsal anonym dne 29.06.2010 v 23:03:24
Stav trati reagovat
Díky za informace, klestí uklidíme a bahno snad aspoň částečně vyschne, předpověď je nadějná.
Napsal Ondra dne 28.06.2010 v 13:23:19
Bláto na trati reagovat
Nejvíce je bláta jako obvykle za Lázama v té dolince a pak u studánky před i za Hůrkou jinak velká louže na Hrubé Malíkové a pak na odbočce z Hrubé Malíkové už na Holešov.Vzhledem k tomu kdy se jelo asi před 4 roky za deště a opravdu v bahně,tak je to prkotina-nakonec je to závod horských kol a také oživení tratě aby to nebylo tak jednotvárné.Češek - Zub.
Napsal anonym dne 29.06.2010 v 23:14:49
??? reagovat
Je možnost, že bych zaplatil startovné na krátkou za 500 v pondělí u přepážky v české spořitelně a hned by vám to připsali na účet, nebo už bude pozdě?
Napsal anonym dne 26.06.2010 v 23:26:53
Platba startovného reagovat
Je to na poslední chvilku a je to poslední možnost.
Napsal Ondra dne 28.06.2010 v 12:34:23
prezentace reagovat
Dobrý den,
rád bych se zeptal na prezentaci, opravdu nejde se prezentovat až v sobotu? rád bych jel na závod až v sobotu ráno a nevím tedy kdy se prezentovat?
Napsal anonym dne 25.06.2010 v 09:46:14 (Poslat autorovi e-mail)
Prezentace reagovat
Vzhledem k tomu, že start je v 7:45 a 8:45, není možné se prezentovat až v sobotu. Jde to udělat tak, že může někdo, kdo přijede v pátek udělat prezentaci a vyzvednout čísla a další pro víc lidí.
Napsal Ondra dne 25.06.2010 v 10:21:36
Trať reagovat
Zdarec, jen se chci zeptat, jak vypada trať, jestli je to opravdu takový blátivý, jak píšou ( což by bylo pochopitelny vzhledem k vytrvalým dešťům ). Loni bylo celkem hezky a taky bylo blato. Dá se dojet do cíle?
Napsal Pavel dne 25.06.2010 v 07:39:11 (Poslat autorovi e-mail)
Je to v pohodě reagovat
Nejel jsem jen vzadu kolečko Jarcová Lázy,ale je výrazně míň bláta než vloni.Většinou je trať velmi tvrdá a rychlá.Dokonce si snad budu přát aby zapršelo,protože v zatáčkách je prach a volné kamení neumím zatočit.
Napsal chemba dne 28.06.2010 v 09:39:55 (Poslat autorovi e-mail)
Stav tratě. reagovat
Trať se mi zdá sušší než loni. Pouze nahoře na Maríkové je několik bahenních bazénů. Jeden s hlubokým bahnem je i před sjezdem k dubu. Sjezd z Hostýna je vymletý od lijáků a je hodně drsný.
Napsal Josef dne 26.06.2010 v 22:20:53 (Poslat autorovi e-mail)
DVD reagovat
Neuvažu je se o natočení DVD ze závodu, jak to bylo cca asi před šesti lety?
Napsal Bobek dne 28.06.2010 v 20:14:50
DVD reagovat
Neuvažu je se o natočení DVD ze závodu, jak to bylo cca asi před šesti lety?
Napsal Bobek dne 28.06.2010 v 20:14:08
Hrubá Malíková už osychá a kaluže s bahnem se dají objet je to projeté.
Napsal anonym dne 28.06.2010 v 20:13:15
Trať reagovat
Že by se prášilo, tak to asi nehrozí. Předpověď je zatím dobrá, takže to může být jenom lepší. Do cíle se určitě dojet dá. Po víkendu budeme mít čestvé zprávy, takže sledujte aktuality na těchto stránkách.
Napsal Ondra dne 25.06.2010 v 08:24:51
Díky, pokusím se tedy do limitu doplahočit do cíle:-)
Napsal pavel dne 25.06.2010 v 11:51:19 (Poslat autorovi e-mail)
Jeli jsme půklku tratě a kaluže a bahno jsou jenom v místech kde to bývá každý rok, tj. pod sjezdovkami na Tesáku atd. Jinak Kelčák je více kamenitý od vody, ale čekal jsem to horší.
Napsal anonym dne 25.06.2010 v 11:58:50
GPX reagovat
Kde je možné stáhnout profil tratí Drásala ve formátu GPX? Rád bych se s tratí ještě seznámil :-)
Napsal Aleš dne 20.06.2010 v 16:10:53 (Poslat autorovi e-mail)
GPX reagovat
Bohužel zatím nejsou komletní data k dispozici, takže seznámit se s trasou se dá jenom klasicky, na mapě nebo přímo v terénu. Vše je vyznačeno, ale chce to dávat pozor, místy jsou nečekané odbočky.
Napsal Ondra dne 21.06.2010 v 16:08:04
KPŽ reagovat
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaké jsou výhody karty KPŽ a jestli se za ni něco platí, děkuji
Napsal Pepa dne 20.06.2010 v 08:59:30 (Poslat autorovi e-mail)
Karta KPŽ reagovat
Karta je zdarma a umožňuje jednodušší přihlašování přes stránky kolopro.cz. Pro ty, kteří mají zájem jet víc závodů je možno přikoupit karty Bike For Life a mít určitou slevu na startovném. Podrobnosti jsou na stránkách kolopro.cz.
Napsal Ondra dne 21.06.2010 v 16:06:37
vyhlášení reagovat
Ahoj předem, Drásal je krásný závod!! měla bych dotaz,přání,u takových to závodů by mohlo být jako je tomu na Šele, Králi Šumavy vyhlášení prvních pěti v kategorii,myslím že bychom si to zasloužili,hlavně ženy,co stanou na 120km trati,je to náročný závod už proto by to bylo zasloužené....děkuji za odpověď..
Napsal bikerka Hanka dne 23.06.2010 v 00:22:52
Vyhlášení reagovat
Především se držíme pravidel seriálu KPŽ. Když srovnáme kategorie a ceny u žen např. se Šelou, který nám je nejbližší, tak tam jsou (podle dostupných informací) na dlouhé trase u žen dvě kategorie. V každé kategorii se vyhodnocují první tři a v absolutním pořadí prvních pět žen. To je celkem 11 cen. V seriálu KPŽ jsou u žen na dlouhé trase tři kategorie a v absolutním pořadí se vyhodnocují první tři ženy. To je celkem 12 cen. Myslím, že srovnání s Králem Šumavy by dopadlo podobně, ale nepodařilo se mi najít potřebné informace. A ještě zajímavost na závěr - v roce 2009 startovalo na dlouhé trase Drásala 28 žen, což je stejný počet jako letos na dlouhé trase Šela maratonu, takže i to je srovnatelné.
Napsal Ondra dne 23.06.2010 v 08:46:03
Vyhlášení reagovat
Ano děkuji,tomu rozumím, jen mi šlo prakticky o to, že i když oceníte první tři bylo by hezké, kdyby tam s nima stály i ty dvě pod bednou :))zkrátka by si to o to říkalo, na tak náročné trati..rozumíme si? jinak děkuji moc za odpověď :))
Napsal Hanka dne 25.06.2010 v 00:18:30
Stav tratě 115 Drásal po PÁ objíždce 18.6. reagovat
Stromy před Jehelníkem jsou odklizeny,taktéž za Čečetkovem je strom odklizen.Na hodně místech-Kelčský Javorník,Čečetkov,Hrubá Malíková-jsou okolo cest nachystány kmeny na stahování, snad to lesáci do závodů nezačnou stahovat,při dešti by to byl masakr,někde se už stahovalo.
Napsal Češek - Zub dne 19.06.2010 v 21:43:59
Platba startovného reagovat
chci se zeptat ,zaplatil jsem startovné v pondělí 14.6.2010 ale nevím jestli je to na vašem účtě . dík za odpověd .bob
Napsal bob dne 19.06.2010 v 08:51:06 (Poslat autorovi e-mail)
Startovné reagovat
Bohužel zatím nejsme tak daleko, abych poznal platbu podle třech písmen (Bob). Potřebuju vědět aspoň variabilní symbol platby.
Napsal Ondra dne 19.06.2010 v 09:58:06
startovné reagovat
na email jsem vám poslal inicialy k vuli startovnému .bob dik za odpověd
Napsal bob dne 22.06.2010 v 12:33:07 (Poslat autorovi e-mail)
Platba startovného reagovat
Chci se zeptat na věc, když se přihlásím do 27.6.2010 a hned podám příkaz k úhradě a zaplatím přes internetbanking, který bude ale proveden až v první pracovní den 28.6.2010 budu muset doplácet při prezentaci 100,-Kč tak jak se mi to stalo na jiném nejmenovaném závodě, nebo ne? Děkuji za odpověď.
Napsal Jiří dne 19.06.2010 v 07:57:34 (Poslat autorovi e-mail)
Platba startovného reagovat
Pokud příjde platba na náš účet v pondělí 28. 6. budem to ještě tolerovat.
Napsal Ondra dne 19.06.2010 v 10:21:34
trasy reagovat
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda jiná kilometráž proti loňsku vznikla v důsledku přeměření nebo jsou na trasách nějaké změny proti loňsku. Kdy došlo ke změně tratě dlouhého Drásala? Dřív se, myslím, nejezdilo přes Tesák.
Napsal Pavel dne 17.06.2010 v 09:33:44 (Poslat autorovi e-mail)
Jezdí se pořád přes Tesák, ale kvůli ochranářům se jede po cestě a potom po Rusavské 50-ce, pod sjezdovkama a následně zase po Rusavské směrem ke Kelčáku, kde je to kratší jak dříve.
Napsal anonym dne 17.06.2010 v 11:33:31
startovné? reagovat
Podle propozic to vypadá, jako by se startovné nedalo platit 2.7. při přihlášení "na poslední chvíli". takže otázka zní - bude možné platit startovné 2.7.? Díky
Napsal Radim dne 14.06.2010 v 16:42:48
Startovné na místě reagovat
Ano, startovné je možno platit v pátek při prezentaci. Částka je o 100,- Kč vyšší než při přihlášení do 26. 6. 2010.
Napsal Ondra dne 14.06.2010 v 17:35:21
strom reagovat
chtěl bych uporzornit na strom, který na zemi při sjezdu na hadovnu. skoro se to nedá sjet.
Napsal Lukes dne 11.06.2010 v 22:01:49
nepříjemná zkušenost reagovat
Letos jsem jel Drásala podruhé,závod byl super, ale bohužel se mi při jízdě rozbil zip na podsedlové brašně a z ním jsem ztratil mobil a přes 2000,- Kč.Doufal jsem, že se najde poctivý nálezce, který mi alespoň mobil vrátí, ale nestalo se tak.Je velká pravděpodobnost, že mobil i s penězi našel někdo z účastníků závodu, pokud by snad měl ještě"zájem" mi mobil vrátit, může se ozvat na email: tobigeri@seznam.cz.Pokud ne, tak ať mu přinese "štěstí" a v budoucnu se mu stane to, co mě.
Napsal L. dne 07.07.2010 v 20:29:14 (Poslat autorovi e-mail)
strom Lukes reagovat
Dnes jsem projel trasu Ondřejovsko-Fryšták Horní Ves-U Dubu-Hrubá Malíková a žádný strom tam nebyl,takže nevím kde jsi jel asi ne po značkách Drásala.
Napsal Češek - Zub. dne 16.06.2010 v 21:54:06
Napsal anonym dne 15.06.2010 v 21:12:02
stromy na trase reagovat
Těch stromů je více-před Jehelníkem jsou dva,ale ty se dají přeskočit,pak za Čečetkovam,ten je opravdu masivní,na Ondřejovsku žádný není-je to asi jinde-ale více jak polovinu trasy jsem projel a až na koryta vymleté od vody je to sjízdné,nevím jak to vypadá okolo Hůrky a Lázy ale to ještě projedu,jinak stromy do závodů odstraníme a větve sahající do trasy prostříhám jako každý rok-do závodů je ještě 17 dní tak se to stihne.Po dnešní objížďce je hodné bláta,snad to vyschne,ale bylo i horší.
Napsal Češek Pavel - Zub dne 15.06.2010 v 21:11:55
Strom na trase reagovat
Jo ještě je strom spadlý na Hrubé Malíkové na odbočce na Barvínek ale ten se dá z levé strany objet ale radši ho taky odstraníme.
Napsal Češek - Zub dne 15.06.2010 v 21:16:16
Strom na cestě reagovat
Díky za informace, ale bylo by to potřeba upřesnit. Je to ne úseku z Ondřejovska do sedla U Dubu? Na Hadovnu totiž trasa nevede, jenom v případě, že by byl začátek nesjízdný.
Napsal Ondra dne 14.06.2010 v 09:17:51
Strom reagovat
Do závodu ten strom musíme odstranit, asi jich bude ještě víc.
Napsal Ondra dne 14.06.2010 v 17:36:34
Tak už se nám to opět blíží a pomalu se dostavuje ono předstartovní chvění, zvané "starťák" :-) Podle dlouhodobé předpovědi počasí na červen to sice vypadá, že si opět na velké části trati asi užijeme bahýnka, ale hlavně ať neprší v den závodu. Když svítí sluníčko, tak už je celkem jedno co nám ubíhá pod koly :-) Ale to určitě už obr Drásal zařídí, aby ten jeho závod byl zase krásný, těžký, ale krásný! :-))
Napsal Charlyzz dne 04.06.2010 v 19:03:06
otázka reagovat
Proč se startobné na Drásala nevybírá i v Městském informačním centru?
Napsal anonym dne 02.06.2010 v 19:44:22
Odpověď reagovat
Obecně řečeno je platba startovného vázána na podání přihlášky. To je nejjednodušší přes centrální registrační systém na stránkách kolopro.cz, výjimečně i na těchto stránkách. Taky platba přes internet by neměla být problém. Každé další místo umožňující přihlašování a placení neúměrně zatěžuje naši administrativu, takže o rozšíření možností přihlašování a placení neuvažujeme.
Napsal Ondra dne 10.06.2010 v 11:32:53
kudy tudy? reagovat
Kudy tudy na Maleho Drasala z Rusavy? Po zlute k Bukovine, pote po modre k Hostynu a pote po zlute? Ja nevim kudyma pak dale? Diky
Napsal anonym dne 01.06.2010 v 18:26:21
Trasa 53 km - Krátké Drásal reagovat
Z Rusavy je to po žluté k Bukovině, potom zleva kolem Hostýna po modré, která se spojí s červenou na tzv. Císařskou cestu a po žluté do údolí Bystřičky, potom kousek po cestě směr na Tesák, potom vpravo u místa zvaného Prašivý Buk lesní asfaltkou směrem pod Holý Vrch, kde se trasa 53 km dělí s trasou 115 km a na rozcestí vpravo směr sedlo Klapinov, kde se obě trasy znovu spojí. Vše je trvale značeno a toto značení bude ještě doplněno.
Napsal Ondra dne 02.06.2010 v 10:12:11
Vrcholová prémie reagovat
Můžete mi prosím objasnit, co znamená Vrcholová prémie na trase? Díky
Napsal Víťa dne 28.05.2010 v 12:34:28 (Poslat autorovi e-mail)
Vrcholové prémie reagovat
Na trase 115 km jsou vrcholové prémie tři: Kelčský Javorník, Pardus a Hrubá Malíková a získá je ten, který tam bude první. Často to bývá celkový výtěz, ale není to pravidlo. Na trase 53 km jsou vrcholové prémie jenom dvě (Pardus a Hrubá Malíková). Hodnota prémií je daná nadmořskou výškou vrcholů: 1 m = 1,- Kč, takže 865,- Kč, 672.- Kč a 564.- Kč, což je celkem 2101.- Kč.
Napsal Ondra dne 28.05.2010 v 13:18:14
Junioři 120? reagovat
bude letos kategorie juniorů na trati 120km, podle KPŽ by být neměla. díky za odpověď
Napsal Lukáš dne 19.05.2010 v 16:14:03
Junioři 120 reagovat
V kategoriích byla chyba, už je to opraveno. Platí podmínky KPŽ, navíc je jenom kategorie tandemy TAN na trase 115 i 53 km.
Napsal Ondra dne 21.05.2010 v 15:43:26 (Poslat autorovi e-mail)


